Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 28, 2009

TAG DARI CIK MOON..

mari kite lihat ape tag nyer yer..

Nyatakan usia blog anda
erm..rasenyer dlm setahun 9 bln kot..
klu x slah aku la..lame x lame sgt la..tapi lame la jgk..huhu..

Terangkan kenape anda berblogging
sebab dura kate...best..berblogging nie..hehe..
tambah lagi dapat kongsi2 cite pasal diri masing2 n kongsi mcm2 pengalaman kt dlm blog nie..
Nyatakan blog pertama yang anda baca
sape la lagi klu x org yg meng'introduce' blog nie kt aku..
dura la..

Letakkan first entry dlm blog anda dan huraikan entry tersebut


Pada 4hb-5hb Ogos 2007 yang baru lepas ari tu, opis aku buat family day..kt Pulau Pangkor..memang best gile la..x tau nk ckap macm mane..aku g naik bas..dok kt sebelah diana..sampai kt lumut lbih kurang kul 12 gak la..naik feri lak kul 12.30..org mmang ramai gile mase tu..almaklumla waktu cuti..kt dalam feri, kitorang dok kt bhgn atas sekali..mmang nk kate mcm feri tu kitorg yang pnyer la..tambah lg bile si eli tu ade..erm,ape lg asyik melawak je la dia..smpai je pangkor, kitorg snggah mkan..sbb dah kelaparan sgt dah..pas tu naik bas terus check in kt putri bayu beach resort..mmang cantik jgk la tmpatnye..siap kt tepi laut lagi...terpikir gak aku, klu honeymoon kt sini best gak ni..hehe..

Letakkan satu picture yanga anda paling suke dlm blog anda
rasenyer semua aku suke..coz semua gambo ni aku amik sendiri dr camera aku..

Harapan anda
moga2, aku akan terus, dan terus berblogging selagi blogger ni x kne block ngan admin..(harap2 x la yer..)

Anda nak tag sape
x tau la..coz member yg ade dh kne tag dlu dh..hehe..


written by:

1 comments:

Che Izan said...

hehehe..klo SUK block jugak blog ni..dh tak tau nak ckp ape. hiburan2 seme dah kena block. cian kita kan..

Post a Comment