Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Second Birthday tickers

Monday, June 8, 2009

HAPPY BIRTHDAY 'MAK'...

wahwahwah..lamenyer aku dah x update aku nyer blog ni ek..bkn kerana mase x mengizinkan aku, bkn kerana x de entry yang nak di poskan, juga bkn kerana tenet prob..semuanye adalah kerana kemalasan telah menguasai diri aku semenjak 2 menjak ni..why?????..aku sendiri pun x blh nak jawab..byk benda yang aku nak pos kan dlm blog nie sebenarnyer..


salah satu nyer, pada 3.06.2009 ari tue, adalah birthday mak aku..'SELAMAT HARI LAHIR MAK YG KE 44'..ina doakan moga mak dikurniakan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur dan moga cepat jadi nenek..hehe..so, utk meraikan besday mak ari tue, aku bt mkn2 ckit..menu nye simple jer..aku msak bihun greng, nugget, kntang greng n mknan ringan..sebabnyer last minit baru terpikir bt keputusan utk celebrate besday mak kt umah ..org pun, aku x jemput ramai..sedara2 terdekat jer..husband aku pun x de gak ari tue, busy ngan bisnes partime dia..(ada sape2 berminat nk join????..huhu..) hadiah utk mak nnti ina bagi yer..coz dh jenuh cari kat pekan tanjong, tapi x de yg berkenan la..gambo x de byk pun aku amik..ade la 2, 3 je..korg tgk la kt bwh ni yer..




written by:

0 comments:

Post a Comment