Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 18, 2012

...SETELAH SEKIAN LAMA...

X tau nak mulakan mcm mane dan dari mana..byk sngt yg nk dikongsikan dengan semua..berita sedih, suka, duka dan mcm2 perasaan lagi..sebelum tue, fuhh..fuhhh..fuhhhhhhhh....buang dulu sawang2 yang dh dok bersarang lama dlm blog aku nie..hihihi..
mesti korang tertanye2 kn kenape lama sgt aku menghilang (ceeewahhh mcm la ko famous sgt...orang x kenal pun..hihi...) bknnye ape, first sekali aku sibuk dengan urusan kerja dan family..tambah lagi, ahli keluarga aku dh bertambah lagi sorg..yer alhamdulillah..aku dh mempunyai seorang anak lelaki yg sekrg telah pun berumur 1 thn 5 bln 22 hari yang diberi nama Muhammad Haziq Ziqry Syah Bin Shamraffee..my hubby pun dh bertukar keje dan tak duduk lagi di Shah Alam..kirenye kami dh x tinggal berjauhan lagi...huhuhu...lagi satu sebab knape blog aku ni lame x update aku dh terlupa password blog aku..blh la plk cm tu yer..hehehe..ermmmm..lg ape nk cite yer..byk sgt dlm kepala nie..tp x tau mcm mane nk mule cerite..aku rase ckup dlu kot setakat nie...

 Gambar Kami Sekeluarga (sory x bape clear..Mase ni Haziq br 8 bln)

0 comments:

Post a Comment